tisdag 2 mars 2010

Skola + smoothie = PORR!!!!





Uti min mixer där krossas blå bär.... Sol och smoothie - nu är det fan sommar! Läskigt läskande! Jag får orgasmer i smaklökarna enbart av tanken! Och blåbär lär dessutom vara ytterst nyttigt! På jobbet blev det stekt spätta! Tryckte i mig tre stora och riktigt köttiga! Med sån där härlig vit sås! Sluurrrp....nu rinner det till igen mellan läpparna trots att jag fortfarande är proppmätt!

Idag hade jag tvåorna (på gymnasiet lyckligtvis) i projektarbete. Riktigt roligt för en som själv är en unge! Att tillverka spel är tydligen väldigt poppis (utegrill och fågelholk var ett par andra killars projekt). Jag fick ett färdigt memory-spel inlämnat. Ett porr-memory! Jovars! Det var relativt oskyldigt, men tack och lov ändå att det inte var tvåorna på lågstadiet! Faktiskt ett väldigt jämlikt spel, med rättvis fördelning mellan könen (!) på bilderna. Vilket kanske kan bero på att det även var en tjej med i gruppen? Jag skojade och sa att det finns olika sorters porr, t.ex. matporr. En annan grupp gjorde ett likadant memory-spel, dock med bilder på bilar. "Bilporr", skojade de tillbaka. Och en tredje grupp gjorde ett riktigt avancerat fiaspel i trä och med ett snurrhjul istället för tärning. En grupp jag ska ha på fredag ska göra ett schackspel. Vilket en annan schackspelande kille frågade mig om då skolans var sönder. Sen kan Framtidsgymnasiet bli en riktig jävla spelhåla! Oskyldigare än de i Las Vegas eller Malmö, men skyldigare än de på lågstadiet. Hägg- och Björklund måste vara stolta över dagens gymnasieelevers val av projektarbete! Det är åtminstone denne Lund! ;-9

Inga kommentarer: