torsdag 18 mars 2010

Jag svimmar!!!!



Jag svimmar!!! Jag svimmar!!! VENOM till ROCKWEEKEND!!!! Aj som SATAN min arma kropp! Läsa sånt när man nyss har ätit är inte bra....!!!

Tidigare idag var det bandsläpp till Siesta!! När jag kollade vad det bidde kom jag att tänka på Teddybears! Hur ball det skulle vara att se dem igen! Och vad får man se? TEDDYBEARS!!!

Idag var jag på Folkuniversitetet och träffade Per-Ola lite. Vi bestämde oss för att lägga ner vårt uppsats-projekt. Eftersom vi inte har tid. Och inte vill ge oss in på det om det inte blir riktigt genomarbetat och skitbra. Vilket det skulle bli. Däremot fortsätter vi på den religiösa banan. Besöker nog moskén bredvid mig nästa fredag. Och katolikerna fredan efter eftersom det är långfredag. Då kör vi på Malmö så det blir så mäktigt som möjligt!

På jobbet blev det inga lektioner med elever. Imorgon har de studiedag och de var väl inte SÅ sugna på att vara i skolan till 16.00 idag... Men jag fikade lite med mina kära kollegor Therèse, Kristina och Camilla. Kaffe och vetelängd. Och kul snack. Det var riktigt mysigt!

Appropå mys bär det av till Konserthuset och Sofia Karlsson nu!

Lay down your soul to the gods rock´n roll!!!!

Inga kommentarer: