fredag 26 mars 2010

HMJ!!!!!! \m/ \../ \m/

Vaknar av solen en strålande vårdag! Pigg som en mört i en vårbäck trots att jag är ledig! Fredag! Lönedag! Börjar dan med kaffe och Saxons "Lionheart"! Sen fortsätter jag på det musikaliska korståget! Skiter i frukost eftersom jag ämnar unna mig en lunch i stan! Macka och apelsinjuice? Bakad potatis och starköl? Kanske rent av på en uteservering? Svårt val! Ska hämta/skriva ut biljetterna till Saxon och Rockweekend! Och köpa till Wiehe här i Kristianstad nästa månad! Saxon och party i Lund ikväll! Ett av världens roligaste liveband!

Solen strålar och luften skriker bara VÅÅÅÅR! Får snart ta mig in till stan och titta på vårflickor! Men först lite mer kaffe! Och lite mer Saxon! :-)

Jag har bara en sak att säga: HMJ!!!!!! \m/ \../ \m/

NP: Saxon - Hell freezes over

Inga kommentarer: