lördag 13 mars 2010

Grabba tag = grabbatag

När jag träffar tjejkompisar brukar jag krama och pussa dem. Som en artighetsgest. Det gör jag inte med killar. Och det betraktas som helt OK. Man är ju inte "sån". Trots att det bara handlar om "kompisar". Varför reagerar folk på när vissa muslimer inte vill ta det motsatta könet i handen? Jag har testat en stund nu, och det ska inte mycket till för att det ska bli JÄVLIGT intimt! Och de upplevelserna dröjer kvar!

Testa att ta en person ni naturligt skulle attraheras av i handen! Och blunda! Dröj! Slappna av och låt värmen strömma! Krama lite hårdare! Börja att leka och smeka lite lätt med ett eller flera fingrar över "partnerns" hand!

Till slut blir det bara ett "GAAAAAH!!!!" Gränsen har passerats för längesen och gränsvakten kurar i kuren!

Ta könet i handen då? Tveklöst! Skulle inte det vara det mest logiska?! Mannen (med två fingrar inne): "Jag respekterar dig som barnföderska!" Kvinnan (med ett fast tag kring pungen): "Jag respekterar dig som barnalstrare!"

Sen kan mannen klämma lite patte och respektera henne som mjölkgiverska!

När tjejerna på Halal-TV tar Carl Hamilton på pungen och han flyger upp i ett pipigt skri säger de: "Doh, mannen... Var gömmer doh dig?!" Fisliberalen flyr fältet och inser att här blir inga barn gjorda! Mannen på anställningsintervju tar chefen på brösten och suckar inför Allah över snålt tilltagen ersättning från Förökningskassan!

Ty så är det! Kommer inte Muhammed till Venusberget får Venusberget komma till Muhammed!