tisdag 23 mars 2010

Brandskattningen av Caligula


Kvarskatt på 8 244.... mer än jag får ut på en månad... Jag blir fan fysiskt illamående...

Kommer antagligen att få 7 - 8000 i månaden framöver. Det klarar jag inte i dagsläget när CSN vill ha sitt. Och jag kvalar inte in till soc-bidrag. Och så detta roliga...

Men, va fan... bara att bita i det sura ollonet och tvångsläsa Dalai Lama eller nåt...

Men det är väl så... när jag hade jobb och tjänade pengar fick jag alltid tillbaka, som utstämplad ska man straffas... Arbetslinjen macht Frei...


Tänk om, tänk rätt: Det löser sig alltid! Armageddon can wait! Mindfullness: jag är här och nu! Med härlig vitlökssmak i munnen och Triptykon i öronen!

Och man har alltid ett val: Skratta eller gråta! Garvar rått åt mig själv, min jävla loser!


I shall perish I shall live
(Triptykon - The Prolonging)

Inga kommentarer: