tisdag 9 februari 2010

Jello!


Tuffa släpp till Westcoast Riot! Jello Biafra! Dropkick Murphys!

Det skulle kanske vara en poäng i att sticka på det? Så kör ju Metaltown igång dan efter om jag inte fattat det fel?

Äh, får la se! Men det hade kunnat bli en riktigt trevlig långhelg i Götet! Lyssnade faktiskt på Dead Kennedys och annan punk när vi festade hos mig i lördags! Och jag har tänkt mycket på sistone hur ball det hade varit att se Jello! Bl.a. snackade vi om det hos Jacob natten till fredan när vi halkat in på Hellfest! Men Frankrike blir för långt! I synnerhet när man ändå är sugen på Metaltown!

2 kommentarer:

broder Daniel sa...

Jag såg Jello på Hultsfred medans du kravallerade i Göteborg! Det du! Whoahaha!

Caligula sa...

Jag är avis! Men hörde att han körde "Let´s lynch the landlord" för våran skull! ;-p