torsdag 18 februari 2010

Jävlar va jag är DUKTIG!

Jag ska vikariera på Framtidsgymnasiet mellan 8.30-16.00 imorgon! Inte riktigt i klass med att bli bjuden på Rammstein, men jävlar va det känns kul! Jag och Lolla började skriva på vår tunga uppsats på Folkuniversitetet idag! Jävlar va bra den ska bli! Jag skrev nytt, utförligare och mer uppdaterat CV och personligt brev idag! Jävlar va det känns skönt att få det gjort! Jag har promenerat från och till stan idag med snön blåsande i ansiktet! Jävlar va jag älskar vintern 2010! Jag ska lägga mig i vettig tid nu och bli klar med Dan Browns "Den förlorade symbolen"! Jävlar va jag är DUKTIG!

Duktig sa Bill, Duktig sa Bull! Fjantelagen suger Luther-kuk! God natt, medborgare och undersåtar!

Caligula Optimus Maximus Divi Filius, Kristianstad 100219

AC! Om exakt en vecka ser man Cult of Luna! Till haaaavs! DC!

Inga kommentarer: