torsdag 14 januari 2010

Sun goes down on da ghetto





Soligt väder = soligt humör! Så enkelt är jag betingad/programmerad! ;-D

När jag gick till Folkuniversitetet imorse var det en fantastiskt vacker soluppgång! Och sen var det vackert solsken på en klarblå himmel hela dan! Men då skulle man tvunget vara inomhus, vi hade lektioner mellan 9.00 och 14.30. Jag sa att jag hellre hade varit ute när det väl är så soligt och ljust och fint väder. Hellre lektioner på natten, haha. När jag kommit hem gick solen ner. Och jag kunde se den klart och tydligt genom fönstret i köket! Vackert!

Soliga leenden av söta flickor funkar precis lika bra som solen själv! Och Caligula kan konstatera att det faktiskt finns ett flertal riktigt söta flickor på Folkuniversitetet! En morot så god som någon! Men det är godast med morotskaka! Och sötast!

Ikväll blir det bad och bastu! Väl hemma ska jag värma mig med gulaschsoppa! Därför hoppas jag att det blir riktigt kallt på hemvägen! ;-p

Inga kommentarer: