torsdag 14 januari 2010

10.000!

26 oktober skaffade jag bloggräknare. Mindre än tre månader senare har räkneverket passerat 10.000! Det tycker jag är skitkul! Nu har ju inte 10.000 personer besökt min blogg. Varje gång jag redigerat nåt skrivfel har räkneverket klickat en gång. Men det är säkert minst 10 personer som varit inne, haha.

Mitt vardagsliv och privatliv är totalt ointressant. Diskbänksrealism av Fans nåde. Alla delar knappast min musiksmak eller mina politiska värderingar. Jag trodde ärligt talat att jag bara hade en handfull läsare (då och då). Men det här känns kul som fan. Offentlig strip tease! Och ibland får jag kommentarer vilket verkligen aktiverar hjärnans belöningscentrum! Oavsett om ni älskar mig, hatar mig eller finner mig totalt jävla meningslös: Tack! ;-D

4 kommentarer:

Linn / Tigerwoman sa...

Skriver lite här då så att du kan kramma om ditt belöningscentrum lite. Ha ha ha *kram*

Caligula sa...

Aaah! Ni neurobiologer kan er sak! Tack! *Kram!* ;-D

dyermaker sa...

R E S P E K T!!! :)))

Caligula sa...

RESPECT!
READ!
WHAT DID YOU SAY?
RESPECT!
READ!
ARE YOU TALKING TO ME?

(fritt efter Panthera :-p)