tisdag 1 december 2009

Hipp hurra!!! FRA!!!



Jaaaa! Hurraaa! FRA börjar ida´! Saddam! Osama! al-Qaida! al-Zawahiri! 9/11! Terror! Hells Angels! Bandidos! The Pirate Bay! Hamas! Hizbollah! Jihad! Black Army! Kakmonstret! ETA! IRA! Jag ligger med frun till chefen för Försvarets Radioanstalt! Skicka vidare!

(Jag kommer att få REKORDMÅNGA besökare på min blogg!!!)



Edit: Meeeeen..... "Mark Klamberg, doktorand i folkrätt Stockholms universitet, skriver att FRA inte kommer att söka på speciella ord. I stället ska man kartlägga människors vänner och nätverk, så kallade sociogram."

Jag HAR ju inga vänner..... :-(

DärSketDetSig



Edit-skit-knäpp-FRA: HATAR dom!!! DUMMA FRA!!! Bajs-FRA!!!! FRA kan DRA!!!! *snyft* Är ni så dumma och inte läser vad jag skriver så kan jag skriva att ni är KNÄPP-FISIGA-PRUTT-FRA!!! FASCIST REACTION ARMY!!!!! Så DET sååååå!!!! :-(

Inga kommentarer: