onsdag 11 november 2009

Velling(e)klockan klämtar för Dig

Det är 2009 e.Kr. och hela Sverige är ockuperat av svartskallarna... Hela Sverige? Nej! En liten by, som befolkas av envetna svenskar, vägrar att ge upp! De fortsätter envist att göra motstånd!

Överklasskolonin Vellinge har i decennier envetet kämpat för att skydda bymurarna från flyktingar. En god flyktingförläggning är en brinnande flyktingförläggning. I Vellinge har Moderaterna egen majoritet (56%). Vellinge har landets lägsta kommunalskatt (29%). Nu går invånarna man ur huse och sluter sig samman mot att Storebror Malmö kommun (ni vet de där med sharia-lagar) vill placera ett 30-tal ensamkommande flyktingbarn på ett vandrarhem i Vellinge. Deras motivering är lysande och övertygande: -"Vi vill inte ha hit dem!" – "Snart får vi betala skola för de här ungarna också. Det kommer på skattsedeln."

Intoleranta fördomar hos en white upperclass-befolkning? Såklart. Men vad säger kommunalrådet Lars-Ingvar Ljungman (partibeteckning överflödig)? Att det inte "kan vara ett kommunalt problem" att ”ta emot denna strida ström av tonårspojkar från oroshärdar i Asien och Afrika..... Vi kommer därför att undersöka vilka möjligheter vi har för att stoppa denna cirkus”. Göran Holm, förra kommunalrådet i Vellinge, gick inte att missa då han red omkring i hermelinpäls (har jag för mig, men alla vet ju hur såna är) och talade om Vellinge som hans kommun. Honom kunde man inte bli förbannad på. Snarare se honom som en sinnessjuk cirkuspajas. En byfåne som närmast får en att tänka på Kejsaren av Portugallien. Jag tycker att Ljungmans rasistiska uppvigling känns mer obehaglig.


Men nu får det vara nog! Vi svenskar kan inte acceptera att digna ner under skattesedlar för att finansiera denna förläggnig av ekonomiska flyktingar från överklassen! Kalla in legionärerna! Bränn skiten! Låt Vellinge-packet arbeta och betala skatt som alla vi andra! Vi ska inte försörja dessa parasiter! Kan de inte anpassa sig till det svenska samhället ska de fan i mig ut! Repatriera dem hos vitskallarna i Spanska Solkusten eller var fan som helst! Dock inte för mina skattepengar! Vi vill inte ha kvar dem!

Vellinge(e)klockan klämtar för Dig!

ViVillInteHaKvarDem

8 kommentarer:

broder Daniel sa...

Bränn, bränn, bränn!

Caligula sa...

Brandskatta de inavlade! De kan tvångsplaceras i kommuner där det finns fattiga och svartingar som behöver socialbidrag till limousinerna till bolaget och hemspråksundervisningen!

dyermaker sa...

Rape and pillage!

Jajja sa...

Du är en man med talets (pennans) gåva. Du och Magdalena kan formulera tankar på ett sätt som gör mig grön av anund.

Fantastiskt!

Jajja sa...

Haha! Du förstår vad jag menar när jag inte ens kan stava till avund!

Caligula sa...

Tackar, Vanja! Nu blev jag själv rosa om kinderna istället! ;-D

Men jag är helt säker på att du kan få utlopp för dina tankar du med! :-)

Avund - bra eller anus?, haha! :-p

Magdalenas blogg är lika viktig för min dag som kaffe! :-p

Magne Gunvald sa...

Mycket bra skrivet..som vanligt! Ungefär som jag kände också när jag läste om skiten på aftonbladet förut. Får mig att tänka på "Rasistens Klagan" av Carl-Johan Vallgren. Tydligen var det nån som antydde att förläggningen kunde börja brinna.. Undrar om Vellinge-borna tänker tända eld på ett kors utanför innan de tänder eld på själva förläggningen..

Caligula sa...

Tackar, Magne! :-D "Rasistens klagan" vet jag inte om jag hört, men den ska kollas upp! Carl-Johan är ett unikum! "Turistens klagan" lyssnade jag dock på ett antal gånger på raken nyss! :-P

Haha, kan tänka mig att det finns nån motsvarighet till KKK där nere. Vita spöken i vita lakan... Må de sätta fyr på sig själva! ;-9