torsdag 26 november 2009

My förminskar man fan inte!



"Ni är så borgerliga! Här håller på att bli precis som vanligt! Jag var så säker på att ön skulle sjunka eller flyta sin väg eller flyga i luften! Aldrig händer det nånting på allvar!"

Med risk att få barnporrpatrullen på mig ropar jag ut det högt och kavat: Jag bara älskar Lilla My!!!!! Här snackar vi om en verklig riot girl! Det är kanske inte helt fel ändå att lämna över vårdnaden och uppfostran av småtjejer till en velig, mjäkig och blödig storasyrra?! Här har vi inga skygglappar; bruden vet tvärtom allas hemligheter men skvallrar inte eftersom fåniga personer med hemligheter ändå avslöjar dem till slut! Här existerar ingen beskäftighet eller vilja att vara till lags! Ingen rädsla att ropa högt och morskt vad man tycker! Ingen fånig sentimentalitet!

Här är det action! Aktion direkt! Satans sisu! Här är bruden som eldar pissimyror med fotogen och "inte begraver sina fiender"! Som verkligen vågar säga till! Och gör det när andra tittar generat åt sidan eller i marken! Som verkligen behövs! Såväl i familjen som i samhället!

"Här kommer att bli ett diaboliskt pandemonium, tro mig!"

2 kommentarer:

dyermaker sa...

Lilla My är underbarast! En sann förebild!

Caligula sa...

Verkligen! Inget mymlande här inte! Citat som bara får en att skrika högt! Av glädje! ;-D