fredag 13 november 2009

Hasta la Vattenfall siempre!



Tro det eller ej, men jag äger faktiskt flera företag! Ett är inom energibranschen och heter Vattenfall. Det är ett coolt namn, och deras logo ser ut som Kubas flagga!

Nu kör den äckliga ledningen över mig totalt. Jävla förrädare! De investerar i kärnkraft i Storbritannien och Tyskland, trots att jag är kärnkraftmotståndare! Kol- och gaskraft från kontinenten köps upp och koldioxidutsläppen ökar, fast jag inte vill ha skit i lungorna! De vill bli en "energibjässe på den europeiska elmarknaden"!

Piss off! Jag vill ha kvar det statliga ägandet som bl.a. utgörs av mig! Jag vill fan i mig bli tillfrågad! Och jag vill ha billig och bra el! Och en grön övergång såsom våren i maj! Inte blygrå som Castros skägg! Reclaima skiten och kasta ut ledningen i en tunna ner för Niagarafallet! Rör inte mitt Vattenfall! Hasta la Vattenfall siempre!

Vattenfalleremos

Inga kommentarer: