tisdag 13 oktober 2009

Wir sind alle Alcoholica .... in The Hall of The Mountain king!!!!

Jag måste bestå helt av svällkroppar! Jag får stånd i hela kroppen av detta! Jävlar vilken sångare Dougie White är! Lyssna bara på hans fylleversion av "Greensleeves" i början! Som folksångare är han outstanding! Ritchie Blackmore borde gift sig med honom istället om han nu tvunget ska mala med sin medeltidsmusik!
Hall of The Mountain King! Stegringarna! Stegringarna!Stegringarna!Stegringarna!Stegringarna! Pooooow!!!!!!!!!!!!!!!!Poooooow!!!!!!!!!!!!!Pooooow!!!!!!!!!!!!Woooow!!!!!!!!

We are just sad alcohoooliiiics.....
Det blir ingen Jack Daniels eller alkohol alls på Over The Rainbow ikväll. Jag kommer att vara nykter och överlycklig! Ingen Dougie heller. Jag får nöja mig med att ha sett honom på KB med Yngwie J istället. Och Joe Lynn Turner är en gudabenådad sångare jag aldrig sett. Inte ens med Yngwie J. Lite kul att Rolex-tjockisen knycker gamla Rainbow-sångare, Blackmore-komplex? Eller för att han kan?

Det blir ingen "Hall of The Mountain King" heller ikväll. Men vad gör det? Trots viss AOR-pop har Rainbow gjort så pass många höjdarlåtar att de kvalificerar sig till en förstaplats bland de största och bästa klassiska hårdrockbanden i historien!!!! In The Hall of Fame? Nooo! In The Hall of The Mountain King!!!!!!!!!!!!!

Klicka omedelbart nedan och få stånd ni också!

Bergatagen

2 kommentarer:

broder Daniel sa...

Och inte att förglömma så har de ett av världens genom tiderna vackraste skivomslag med Rising!

Caligula sa...

Så sanslöst snyggt omslag! Sånt som får en att sakna LP:skivorna (fast jag har ju alla Dio-Rainbow på LP sen 80-talet)! :-)