söndag 11 oktober 2009

Kära nån! Hjälp mig med min blogg!

Jag är en teknisk idiot! Datorer utgör inget undantag! Jag skulle vara supertacksam om nån hade kunnat hjälpa mig med ett par saker v.d.g. denna bloggen:


* Att länka! Det finns en ikon "ifoga länk" där man kan klistra in en webadress och klicka på OK. Men det funkar inte för mig. Jag länkar ofta, men då får läsaren klippa ut och klistra in i sin egen webläsare vilket är fruktansvärt ansträngande och tidskrävande för moderna människor.


* Jag skulle av ren nyfikenhet vilja se hur många som har varit inne i min blogg! Vissa Blogger-användare har såna räknare, jag vill också ha en!



Den som hjälper mig kommer att få evigt liv och 666 stycken oskulder att ta i Paradiset!

4 kommentarer:

Caligula sa...

Tusen tack, Jacob! :-)

Caligula sa...

Nu kan jag länka! Länkat en del bloggar retroaktivt också! Mer ska det bli! :-P

Försökt med räknare men det har inte funkat än...

broder Daniel sa...

Hemska tanke! Evigt liv och 666 oskulder att ta i Paradiset. Dör man inte kommer man ju inte dit och då får man inte sina oskulder. Attans!

Caligula sa...

Hahaha! Tänkte inte på det..... ;-9