fredag 18 september 2009

Rasputin on the Ritz

Vladimir Putin borde kallas Putten och är raka antitesen till Grigorij Rasputin. Putin är nätt, fiskögd och så pass slätrakad att man undrar om han och Jimmie Åkesson använder samma barnpuder i nyllet. Hans uppenbarelse bara skriker psykopat (och det stämmer ju ganska väl) och peniskomplex. Rasputin var en robust sibirier med en vild blick och ett rejält skägg. Han knullade hela ryska hovet som det anstår en munk i en piskarsekt. Jag har alltid sett honom som en sann hjälte och jag blev ännu mer impad när jag läste en tjock biografi över honom för litesen.

Men jag blev inte i närheten så impad som när jag såg detta i Aftonbladet! Här snackar vi heliga reliker!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article221956.ab?service=print

Sug på den, Anna Anka!!! ;-9