tisdag 15 september 2009

Rammstein till Malmö...

.... och självfallet har man inte ett rött öre när biljetterna släpps på måndag. Scheisse! Scheisse! Scheisse!

Aber..... Malmö Arena satsar stort: Judas Priest, Marilyn Manson, Depeche Mode, Rammstein .... bådar gott! Har sagt det förr och säger det igen: det skulle inte förvåna ett dugg om Iron Maiden lirar där nästa år!

Men det SUGER att missa både Depeche och Rammstein så pass nära. Jag har sett banden en gång innan, bägge gångerna var 1998. Så det känns ju som att det gott kunde vara dax igen...

3 kommentarer:

Muminen sa...

De SPELAR alltså ÄVEN i Malmö?
Det måste kollas upp... som jag skrev i ett annat inlägg i din blogg, så trodde jag att de bara lirade i Kphvn. Undrar vad svenska biljetten kostar?

Muminen sa...

Verkar som om det finns biljetter att skaka fram fr 1000 kr och uppåt. SÅ mycket tror jag inte att jag tycker Lindemann är värd. ;)

Caligula sa...

Jag pröjsade 800 spänn för AC/DC i vintras eftersom jag trodde att det var första och enda gången jag skulle få chansen att se dem. Lika mycket för Black Sabbath på Globen 2005. Där går min smärtgräns. Aldrig att jag skulle betala ett fyrsiffrigt bekopp för att se Trindemann Lindemann! Att bränna pengar på det sättet är ingen kul pyroshow...Wollt ihr die Ökonomie in Flammen sehen? Nein! Nein! Nein! ! ;-)