måndag 21 september 2009

Måndag hela veckan...

Denna måndan är jag riktigt glad och positiv! Jag har lämnat prover, gått in till stan och tillbaka (datorn på apoteket funkade inte så jag får återkomma) i det riktigt soliga vädret och nu käkat spaghetti och vegetarisk tandoori-köttfärssås (Blå Band). Och lyssnat på Paradise Losts nya "Faith divides us - death unites us". En platta som blir bättre och bättre, i synnerhet titelspåret som det nästan är lite hitvarning på (typ MTV:s "hårdrocksprogram").

Nu ska jag iväg och testa på säsongens första poweryoga-pass för min del! Lär bli jobbigt, haha! Men efteråt blir det avslappning! Och "Drömmarnas horisont"-arombastu direkt efter det! Alltså ännu mer avslappning!

Imorgon har jag inte min fasta telefon kvar! Då ska jag göra gott om plats på hallbordet och få det lite trevligare! Och kommer att vara evigt anträffbar! Dessutom kan jag se vem som ringer! Så: svarar jag inte är det inte som jag inte hör dig! Då är det bara som jag har defekation i dig! ;-P

Inga kommentarer: