fredag 25 september 2009

Glädje

Vad blir man egentligen glad av? Torsdagskvällens grejer var:

* Att min väninna Linn fixat tågbiljetter till Stockholm i samband med konserterna med Doro och Dio i december! 246 spänn eller vad det var tur och retur! Samt fixat boende! Dessutom fixar hon förfest innan konserterna i Malmö på lördag! Och de småfesterna är alltid skittrevliga med bra musik och kul stämning!

* Att jag blev tillfrågad om att skriva recensioner om extremmetal! Fast jag inte har större musikkunskaper än att en skinnflöjt funkar som en dragbasun! Runke ball; det ska bli ruggigt ball! Men jag fick höra att jag skriver bra, och sånt blir man glad av!


Ergo: Man blir glad av vänner, musikaliskt råröj och förtroende! Kanske ingen världsnyhet, men ack så värt att bekräfta!

Inga kommentarer: