fredag 18 september 2009

Fredag!!!

Riktigt somrigt idag, ja! Och fredag! Så det passade med de tre "glada" skivorna jag la in i mobilen, och jag hann precis lyssna klart innan jag kom hem. Nya Amorphis och Primal Fear och riktigt gamla Angel Witch! Älskar verkligen min nya nallebjörn! Ska alltid bära den i fickan! Trots att jag inte äger den är den bara min och vi älskar varandra!

Får passande nog bli sommarmat ikväll: klyftpotatis, bearnaisesås och grillad korv! Men det kommer att vara för rejält jävla kallt att sitta ute och käka så septembersommaren har sina begränsningar. Infragrillat, pås-bearnaise och potatisar för 3,90 kilot på Domus. Inget avancerat och hälsosamt här, icke!

Sen behöver jag städa eftersom jag får trevligt besök imorgon. Är det fredagskväll kan väl grannarna inte klaga på om jag dammsuger mitt i natten? Fast jag får göra det lite tidigare. Måste ju överrösta med musik! Festlig fredag på er allihopa! Själv ska jag inte festa i helgen men det kan ju vara festligt ändå! Hail and kill! \m/

Inga kommentarer: