torsdag 17 september 2009

Annika Anka!




Läser att Anna Anka klankar ner på svenska män. Jaha. Jag tog för givet att det var en vanlig puckad blondin med Anna Anka som bloggnamn. Men så HETER hon verkligen så! HAHAHAHAHAHA! Med ett sånt namn borde man kanske knipa igen näbben? Tydligen är hon gift med Paul Anka vilket inte gör saken mindre komisk! För helvete, jag trodde att han var död sen riktigt länge! Han måste väl i alla fall vara långt över hundra bast? Med en mesig smörsångare till man, som klimakterietanterna drägglade inför långt innan jag var född, ska man kanske inte få komplex av fru Ankas (fniss) kritik?

Nää, tacka vet jag ANNIKA ANKA! Ni vet, den blonda bejben med lila klänning i Bamse! Henne skulle man verkligen vilja "kramas länge" med! Skaffa små ankungar precis överallt! För att inte snacka om hennes tjejkompis Mickelina! Snacka om Foxy Lady! Red Hot! (Kv)ack den som ändå finge bo i Bamses land.....! ;-P

1 kommentar:

Muminen sa...

Har sett det där namnet några gånger på löpsedlarna och inte brytt mig det minsta om att ta reda på vem det var. Tack för informationen. Det var mer B än jag trodde.