tisdag 25 augusti 2009

Slånbär! Kyckling! Lakrits! =P

Jävlar va jag nyser! Och näsan rinner! Är det terrorattacker från allergi-Quaida så här års? Tycks så, känns bättre när jag kommit in.... Men det var värt ett par timmars promenad på fältet ändå! Slånbären har mognat! Visst blir man torr som fnöske i käften, men några rejäla nävar björnbär efteråt råder bot! =P

Nu är jag dock hemma igen och lyssnar lite på U.D.O.:s nya innan TV-kvällen börjar: "Debatt", "Svenska dialektmysterier" (om skånskan som skulle vara svenskans fulaste dialekt; va faaan?!!) och nåt på Kunskapskanalen som jag glömt vad det var. Kyckling och potatisbullar till det! Fast nu gick jag lös på mitt paket med finsk söt lakrits... JÄVLAR va gott! Måste sluta, snart dax för mat ju! Karaktär, Martin! Karaktär! =P

Inga kommentarer: