tisdag 11 augusti 2009

Madde-Lään-förlovningstååta


Reinfeld: "– Regeringen har idag, vid ett extra regeringssammanträde, fattat beslut om att efter H.M. Konungens hemställan lämna sitt samtycke till äktenskap mellan Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström."

Monarkin är fan rubbad! Tillsätter man en regering för att de ska samtycka till folks giftermål? Nä visst nä, de tillhör ju inte folket! "Svenska folket" är ju de som "gläds" nu...

Gläds jag? Nää! Jag önskar knappt det lilla paret lycka till. På vilket sätt skulle en incestuös avelsinstitution vara en statsangelägenhet? Vad har Madde-Lään gjort för nåt bra för mig? Jag har inte ens haft henne som runkobjekt. Hennes kille vet jag inte ens vem det är (jurist tydligen). Jaha! Varför nämner jag "runkobjekt"? Är jag ett sexistiskt pervo? Uppenbarligen inte! Men det är därför hon är så poppis. För utseendet. Hon är inte så fantastiskt snygg. Lite snyggare än storasyrran och pappa Knug. I fikarummet på Volvo hade de satt upp en färgbild från nån kvällsblaska på Madde-Län. Där hon var uppsminkad och urringad. Jobbarkompisen från Nordiska Brutaljonen i Bosnien berättade att de skickade en hälsning till sessan. Jo, hon angick väl FN mer än att skipa fred och säkerhet där de befann sig på uppdrag. Blåbaskrade blåögda svenskar som tror att krig är en lek och att svenska sessor skulle se upp till dem (eller ännu mindre gå ner på dem, vilket ju är vad de drömmer om) är pinsamma. Nästan värre än Herman Konungaslickaren Lindqvist som svenska folket inbillar sig är en historiker.

Är det en trevlig flicka då? Njaa, jag har hört att hon var en riktig bortskämd mobbare på elitskolan hon gick på. Men man kan ju förändras och förbättras som människa. Hon berör mig lika lite som andra jag inte känner. Jag missunnar inte henne kärlek, det är det bästa sättet att bli en bra människa på. Skulle jag tvingas pröjsa bröllopet skulle jag bli förbannad. Då är det bättre att skattebetalarna betalar mitt harem när jag äntligen får leva som den Kejsare jag är! Även om svenska folket knappast skulle glädjas! Må de hata mig, blott de frukta mig! Muahahaha!



Dagens Garv: "Jan Björklund, skolminister, partiledare för Folkpartiet:
– Tusen röda rosor till prinsessan och hennes pojkvän. Svenska folket gläds med er."

Har det slagit slint? Inte en blåklint?