torsdag 30 juli 2009

Manlig könsstympning


"Omskärelse minskar risken att drabbas av hiv med 60 procent." Jaha? Kådis minskar risken med 100%! En extra förhud s.a.s. Om jag är islamofob och antisemit som tycker att manlig könsstympning är avskyvärt får jag vara det. Tack Jesus för att jag fått behålla min förhud! Jag vet inte hur det är att vara omskuren. Antagligen skulle dollen funka finemang ändå. Kvinnlig könsstympning är värre. Men vilka är det som glorifierar manlig könsstympning? Svenska duktiga tjejer från medelklassen! "Det är mer hygieniskt", "Det är skönare att suga av en omskuren kille"... Abraham var 90 bast när han skar av skinnet på picken. Han gjorde det av eget val som ett förbund med Gud. Men föräldrar ska ha rätt att fysiskt stympa och sluta religiösa förbund med sina barn. Oåterkallelig stympning. Jag är stolt över min förhud. Mer penis för pengarna. Vill jag undvika flens och smegma är det bara att vränga. Men manlig könsstympning är exotiskt och gulligt. För flickor som aldrig skulle komma på tanken att stympa sina egna gossebarn. Lyckligtvis....

3 kommentarer:

filosoferna bör styra sa...

medelklassens åsikter har o kommer alltid vara falskhetens stora signum!
ur denna klass föds tyvärr alldeles för mkt vansinne för att uppräthålla fasadens ytliga korrekthet!
det är i denna klass judarna har sitt starkaste fäste

Anonym sa...

på engelska kallas mellanöstern numera "mutilated east" bland de sofistikerade och sexuellt "invigda".
där snoppen lemlästas där är våldet alltid grövre därav kriget i arabstater och i usa som omskär systematiskt!

Caligula sa...

Det värsta med medelklassen är väl den "sofistikerade" antisemitismen?