torsdag 23 juli 2009

Manglar-Martins metalliska modeblogg

Hmmm... vad ska jag ha för kläder i helgen då? En weekend hos en metallisk kompis i Karlskrona hägrar och på måndag bär det av till Köpenhamn och Mastodon/Metallica! Vilken T-shirt är tvättad? Venom "Welcome to hell"? Bathory med getabocken? Nja, de är lite skrynkliga. Får bli t-shirten jag fick när jag åkte med Sweden Rock Bussresor till Wacken 2007! På ryggen är det fyra dödskallar kring två korslagda benknotor och texten "Gud hjälpe min själ bättre än den förtjänar, ty jag har varit på Wacken Open Air". SATAN va TRUE och EVIL och TUFFT och HÅRT! Folk kommer att springa och gömma sig i tunnor och gränder!

Jeans då? Det får bli ett par blå, märket Ragtag! Raggar man nog bra med! Har ärvt dem av lillasyrrans 15-åriga grabb som dels vuxit ur dem, dels bytte stil från "snobb" till hipp-hopp!

Svarta boxerfillingar och svarta håsor! Blå, sliten jeansjacka och gympadojor med stora hål genom! Beware! Here I come, From The Very Depths of Hell!!!!! \m/

Inga kommentarer: