fredag 17 juli 2009

Längd på bloggar

Vet inte om det finns nån standard på hur långa bloggar bör vara. Jag har ett intryck av att mina kan vara lite väl ibland. Jag skrev en lång som handlade om Wiki, NE och tillförlitlighet där jag påstod att Lennon sjöng "The times they are a-changing" för att se om nån reagerade. Men nej då. De allra flesta som jag vet läser vad jag skriver då och då vet ju att det är Dylan. Men jag förlåter. Pallar sällan själv läsa långa saker på nätet grundligt. Sen skriver jag så olika, även om det inte är planerat så. Vill nog ha med för mycket och inte döda mina älsklingar. Ibland blir det som en krönika, ibland som en mindre novell. Fast i det sistnämnda fallet är det så gott som alltid berättande texter om mitt allt annat än intressanta vardagsliv, så det har jag förlåtelse för om folk prioriterar bort med tanke på livets korthet. Muahaha! ;-9

Inga kommentarer: