onsdag 15 juli 2009

KRYCKFRI!!!!!

Dagen började i tristessens och frustrationens tecken. "Ännu en knullad dag", som Åke Jävel säger. Kände riktig panik av att bara vara hemma. Började längta så in i helvete över att promenera ute i naturen igen. Men kryckorna satte käppar i hjulet. När jag tittade ut på det gråmulna vädret började jag nästan få höstdepression i förtid. Och fotjäveln vägrade sluta svullna...

...men! Så gick jag till sjukgymnasten! Hon konstaterade att fotfan var läkt för evigheter sen. Och att svullnaden beror på att jag inte aktiverar foten. Anledningen till att jag inte aktiverat den har berott just på svullnaden och att jag inte vågat. Men nu jävlar!!!!! Jag hade antagligen kunnat slippa kryckandet på varenda jävla sommarfestival jag varit på. Men det är lätt att vara efterklok. Jag är tacksam för alla bekanta som förbjudit mig att använda foten eftersom den ännu varit svullen. Men professionell rådgivning är ändå att föredra.

Nu kan jag inte tacklas och buffla mig längre. Och folk slutar fjäska för mig. Men man blev ju behandlad som det anstår en kejsare ett bra tag! Och nu ska jag ut och kriga på allvar istället och erövra hela världen till mitt Imperium! "Think localy, fuck globaly", som Gogol Bordello sjunger i mina högtalare nu! BÄVA!!!!! ;-D