tisdag 7 juli 2009

Jag har feber....








.... festivalfeber!!! För en riktig campingfestival! Det trodde jag aldrig efter Siesta! och SRF! Men nu jävlar! Jag är vrålsugen på att träffa en massa härligt folk, dricka öl och se en massa konserter! Och konserter finns det att se! Tror inte att jag saknar en enda genre: rock, heavy, thrash, black, doom, punk...! Tad Morose, Wolf, Dia Psalma, Testament, W.A.S.P. och D.A.D. får inte missas på torsdag! Jag kan tänka mig LA Guns också, det skulle i så fall innebära sex konserter på raken! På fredag måste jag se Isole, U.D.O., Paradise Lost och Chickenfoot! Jag kan tänka mig Mustasch, Arch Enemy och Sator också! På lördag måste jag se Queensryche, Edguy och Dimmu Borgir. Jag kan tänka mig Dan Swanös Nightingale också. Och kanske Napalm Death. Blir 19 band där, haha! Fast man ska inte säga för mycket i förväg; man minns ju hur det gick på SRF där det spenderades mycket tid i tältet...

Fast nu är jag beredd på bajsväder! Kuling och ösregn! Men det kan ju bli KUL och ÖSigt, hoho! Jag har packat ner gummistövlar och regnkappa! Och inget barfotahoppande nu! Har packat det mesta och det är snart dax för rakning och dusch! Om några timmar ska jag träffa Linn på tåget och det bär av till Emme och Fredrik på Lister! Hoppas på grillväder ikväll! =P

AC! Jag MÅSTE förresten se LA Guns! Lyssnar på dem på Spottifaj och de rockar som fan! Så får man trots sina principer smyga in glam bland genrerna! DC!

Inga kommentarer: