lördag 4 juli 2009

Blixtar och dunder - Tor tour summer 09

Jävlar vad blixtarna knallade där hemma när jag skulle ta mig till Olofström idag! Trodde nästan att jag skulle få en i huvudet! Jag älskar åska, det är ett fantastiskt skådespel! Och snacka om spöregn! Kanske den värsta skur jag någonsin varit med om! Vattnet strömmade längst med asfalten och bussen skvätte vågor som var rena tsunamin! Och jag njöt! Det var roligt och skönt, inte kallt och frustrerande som regnet på SRF! Men nu får det gärna bli 28 grader och stekande sol ett tag till! Mjölner kan dundra vidare någon annanstans! Dock inte i i Kilafors nästa vecka! Det blev en extra skadeglädje med sånt väder samtidigt som Kristianstadsdagarna började, muahahaha! Det kan jättarna och trollen där ha! Trollen som spricker i solsken och klagar på värmen kan också få så de tiger!

Inga kommentarer: