lördag 13 juni 2009

PORR II

För exakt en vecka sen gick jag från sista spelningen på SRF, helt slut och färdig... Nu är jag fan riktigt pigg och sugen igen! Sevilla 92-spelningen med Steve Vai, Joe Satriani, Joe Walsh m.fl. är ju äckligt bra! NU hade jag kunnat tänka mig konserter igen! Dock inte krycka omkring i regn... Men här hemma rockas det! Programmet innan om en internationell luftgitarrtävling i Finland var förstås inget som lyfte mig. Kan det bli mer töntigt än luftgitarr? Skulle vara plektrumskastning i så fall. Typiska SRF-tävlingar för övrigt: luftgitarr och plektrumkastning. Ska ta och föreslå att de arrangerar luftplektrumkastning nästa år!

Film om Robert Johnson sen, kan kanske bli coolt. Videoavsnittet sen heter "Från akustiskt till dödsmetall", vilket låter mycket lovande! Ska nog ta och grilla ett par korvar med bröd i infran sen, är duktigt sugen på nåt att götta mig med!

Inga kommentarer: