måndag 13 april 2009

Påsk i Olofström

Strax dax att åka hem till Kristianstad igen efter ett par dygn i Olofström. Säga vad man vill, bortskämd på god mat har man i alla fall blivit. Morsor växer man aldrig ifrån! Vädret har varit kanon och det har blivit ett par promenader i Olofström city. Igår träffade jag min trevliga inventarie till tältgranne på Sweden Rock. Lekte med hennes ettåring ett tag tills jag helt plötsligt fick höra: "Hon tycker om dig. Du är väl som en fröken på dagis eller nåt". Tack! Jag ser väl ut som den ondskefulla metal maniac jag är, vaaaa?!! För en stund sen träffade jag en jobbarkompis från Framtidsgymnasiet. Kul sammanträffande det med!

Nu vill jag dock hem, inte minst för att jag har abstinenser efter att höra Heaven and Hells kommande skiva som tydligen läckt ut!!! (Men självfallet väntar man tills man käkat sig mätt på fläskfilé och thailändska wokgrönsaker!)

Inga kommentarer: