onsdag 4 februari 2009

Godnatt mina vänner!

Min doktor ringde och blodvärdena var bra igen. Gött. Nu kan jag börja träna igen. Promenad fram och tillbaks till badet (d.v.s. en och en halv timmes rask promenad) med en kompis och lite simmande. Lyssnat på Noam Chomsky-föreläsningar från Managua 1988 om USA:s skrämmande utrikespolitik när jag kommit hem, samt sett ett par South Park-avsnitt från senaste säsongen som jag missat. Gräddan av det bästa USA faktiskt kan bjuda på. Samt fått pengar och betalat ett par sega räkningar. Och Sweden Rock-lånet till morsan (var fan livrädd att bli utan i år). Ginza-beställningen får åter vänta, men det överlever jag. Mycket bra live-musik framöver ju. Close-Up-kryssning nästa vecka och AC/DC nästnästa...

Morgondagen blir ett öppet kort men säkert ganska förutsägbart. Frossa på lunchbuffé i stan, gymma, bada, basta.... men det är ju trevliga glädjeämnen det med!

Inga kommentarer: