torsdag 29 januari 2009

Vild sex på diskbänken!

Vikarierade en timme i matte imorse, fast inga elever dök upp. Sen lämnade jag prover på vårdcentralen. Lärde mig på en plansch vad "bajsnödig" heter på fint läkarspråk, men har glömt det igen. Var inne på biblan och pinkade. Köpte en bag-in-box på Systemet. Körde ett par styrketräningsmaskiner, körde fyra arombastu så jag är helt spak nu och bubbelbadade. Ovanligt många av mina elever på badet. Fick ont i nacken när jag gick hem med tunga kassar. Sen middag till "Hjärnsläpp" och "Debatt". Té nu innan jag lägger mig.

Spännande va? Diskbänksrealism på sin långtråkigaste nivå. Hur ska jag lösa detta utan att tappa läsare? Hmmm....

MARTINS VILDA SEXÄVENTYR!
-----------------------------------------

När jag tog blodprov hade jag en nice sköterska som rullade fram stolen så att min hand hamnade i norra partiet av hennes sköte. Sen blev det SPRUTA av (hoho)! Tyvärr tog hon inte blodtryck också, då brukar hon nämligen lägga min hand på ett bröst som stöd. På badet körde en nice tjej arombastu. Så där satt jag och visade lillpitten för henne. (App-app-app, händerna på knäna nu, era fulingar!) I bubbelpoolen var det en nice tjej med helt underbara bröst under bikinin! Fick nästan bånge! ..... Nähä, det här blev ju om möjligt ännu mer meningslöst och überbanalt än det jag skrev i början.... har inte så mycket att berätta är jag rädd....

Men det skiter jag i! Idag räddade jag Sweden Rock Festival! Har 4-dagarsbiljett vilka numera är SLUT!!!!! JII-HAAAD!!!!!! \m/

Inga kommentarer: