måndag 19 januari 2009

Äntligen måndag!

Blir en massa vikariat denna veckan också, trevligt. Idag och åtminstone imorgon som rumskompis med min gulliga kurskamrat från lärarutbildningen som fixade in mig på stället i våras. Det roligaste var nog att jag fick en komplimang av en elev som tyckte att jag var "rolig att diskutera med" och kunde förklara saker bra för henne (t.o.m. så att vi inte märkte att lektionen tagit slut). Ikväll har jag äntligen fått tummen ur röven och var med på säsongens första power yoga. Jobbigt som fanken, märks att det var ett bra tag sen sist. Men fan så skönt med avslappningsövningen efteråt, var ytterst nära att somna. Avkoppling med bastu och bubbelpool sen. Hemma blev det green wook mix och tigerräkor, smarrigt värre. Kycklingsallad till efterrätt. Té nu medan jag smälter denna måndan och känner mig otroligt duktig och hälsosam!

Men först ska jag räkna på och fylla i månadsrapporten till Jobb och utvecklingsgarantin, bläää....

Inga kommentarer: