onsdag 28 januari 2009

Inte ett rätt!

Inte ett rätt i min gissningslista! Men det gör inget! Här är rätta svaren:

FLOGGING MOLLY (US), JON OLIVA'S PAIN (US), DEMON (UK), KAMELOT (N), VOIVOD (CAN), THOR (CAN), IMPELLITTERI (US), GRAND MAGUS (S), TRACENINE (CAN)

Flogging Molly!!!!! Jag lyssnar på dem dagligen i min i-pod och blir lika glad varje gång! Och de var sanslöst bra på Malmöfestivalen i somras!

Jon Oliva´s Pain!!!!! Jag hade inte råd att se tjockisen på The Rock i Köpenhamn förra året och hoppades på SRF! Och det slog in! Nu vill vi höra MYCKET SAVATAGE!!!!!!!

Demon????? Gjorde inte de sin sista Skandinavien-spelning på SRF-båten i höstas? Hahaha!

Voivod...... ett klassiskt thrash-band jag tänkt kolla upp länge men som inte blitt av. Nu har man en ursäkt...

Thor!!!!! Hahahaha! Glömde ju att ha med honom i gissningarna! Ska bli kul att se om han fått en figur a la Jon Oliva nu när anabolan slutat ta?!!

Impellitteri har jag inte hört....

Grand Magus släppte en mycket bra platta förra året! Kan nog bli riktigt bra på en liten scen!

Tracenine har jag inte heller hört.... eller hört talas om...



Summa seminarium: Ett riktigt bra bandsläpp! Flogging Molly och Jon Oliva´s Pain kommer att vara huvudbanden för mig efter Heaven and Hell! Kamelot och Grand Magus måste ses! Thor får man kolla lite på på skoj och kanske Voivod om man nu skulle fastna för dem. Nu börjar SRF likna nåt! Nu måste jag fan ha biljett också!!!!

Inga kommentarer: