söndag 11 januari 2009

Bekämpa de religiösa skadedjuren!

Jag är västerländsk humanist. Jag vill att mina värderingar ska gälla för alla på vårt klot. Jag är kulturimperialist och stolt över att kalla mig det. Jag tror inte på bomber som skenheliga USA och den lilla fula mopsen Storbritannien. Jag äcklar mig på Iran där människor piskas och hängs i Guds namn. Jag äcklar mig på talibanerna i Afganistan som vill mörda flickor som går i skolan. Jag äcklar mig på USA:s sedlighetslagar när de mördar människor i Guds namn. Jag äcklar mig på allt vad Kristdemokratiska Samhällspartiet och Sverigedemokraterna står för. Det är där vi svenskar måste ta striden och bekämpa värdekonservatismen. Våra egna talibaner. Dessa står emot den västerländska humanismen och bör bekämpas som kackerlackor. För de är skadedjur. En cancersvulst på den svenska samhällskroppen. Appropå SD: vill man bekämpa rasismen i Sverige bör man angripa Moderata Samlingspartiet och Folkpartiet Liberalerna först!

Inga kommentarer: