lördag 13 september 2008

Lördagskväll och Sture har namnsdag!

Vad ska jag göra? Skönt att sitta och softa med en grogg i soffan och lyssna på Dan Berglund efter dagens utflykter. Men blev hembjuden till en kompis som har en kille hemma som han har börjat spela klassisk hårdrock med. Billig utgång i Kristianstad efter verkar vara tanken. Men jag sitter ju så bra här. Och har inte ens råd med ett glas vatten ute. Ingen flicka som vill hångla med en liten blondin heller tror jag.

Dessutom får man tandtroll av att kyssas. Så jag sitter nog hemma och myser istället. Me, myself and I -my only true ally!

AC! Finns det i-landsproblem i u-länder? DC!

1 kommentar:

Caligula sa...

Kuken då, nu har jag blitt övertygad att komma ändå... Får dopa mig med kaffe först! Behöver stryka lite skjortor oxå...