torsdag 14 augusti 2008

Hommage till en Vår!

Och en Vän varifrån jag snor detta ur en blogg:

Nu ska vi gå ut och möta Våren! "Den Vår de svage kalla Höst"!

(Erik Axel Karlfeldt)



Hösten är vacker. Jag tror den kan vara stärkande. Om man försöker tänka motsols. Eller moturs eller vad det heter. Counterclockwise. Motsols passar bäst i mina ögon. Hoppas man kan finna andra solar som lyser upp en än det fjärde klotet från Jorden. Förväntar mig inget underkjols. Men nån slags jävla mening med livet, styrka och uppmuntran. Att jag har mitt drömjobb (åtminstone som deltid) på gångavstånd kommer att underlätta det hela. Så nu jävlar! Tur man inte är en hårding som pallar en mysig vår! =P

3 kommentarer:

Caligula sa...

Tur man ÄR en sån hårding menar jag ju! =P

dyermaker sa...

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

(Och kan du tänka dig; man kan inte komma åt boarden från Sidewalk Express på Gbg C, heller... ;)

Caligula sa...

Jag är oskyldig där oxå! ;-)