tisdag 26 augusti 2008

En vacker kärleksdröm

Drömde en sån inatt. Kommer aldrig att tala om vem det handlade om, allra minst för den berörda. Förbjuden frukt, typ. Men det var riktigt mysigt. Ingen sex utan "bara" mys och närhet. Underskattat. Har ofta varit rädd att jag ska bli eskapist och fly från verkligheten genom drömmar. Där kan precis vad som helst hända. Inget missbruk som är fysiskt farligt, socialt däremot kan jag tänka.

Fy fan, jag är skitnervös att inte få nån lön imorgon. Står inget på Internetbanken om kommande överföring. Skulle det skita sig vet jag inte alls vad jag ska göra...

Men ikväll blir det iaf Exodus och slaktar-thrash!!!!!

2 kommentarer:

Caligula sa...

Yes! Lönekuvertet kom! Nu har man råd med en Exodus-tröja!

Caligula sa...

Ingen som blev nyfiken på drömmen? Nähä! Skit i det då! ;-9