onsdag 7 maj 2008

Skurup fixar sig nog ändå

SRF-Message board-festen i värsta Skåne-vischan (gudarna skapade Skåne för att festas på) fås nog råd med ändå. Köpte tre honungsmarinerade kotletter idag, får hålla mig till enbart kött på lördag. Metal, hehe. Och ett par 6-pack 3,5-bärs. Köpte ett paket jäst och får baka frukostbullar ikväll så sparar jag in lite på matbudgeten. Lyssna på Karen Armstrongs "Spiraltrappan" under tiden, vilket jag gör nu medan jag väntar på att min lasagnette ska bli klar. Valde den nu inför festen eftersom Muminmamma inte ska anse att jag smitit från läxan.... ;-)

Appropå det ska det bli kul att se hur många som kör på min religionsskrivning på tisdag. Jag har haft två dubbellektioner där jag gått igen precis allt jag vill ha på provet. Skiter de i att komma på mina lektioner så kan de gott ha det. Förhoppningsvis lär de sig en läxa av det åtminstone.

Inga kommentarer: