torsdag 20 mars 2008

VÅRDAGJÄMNING!!!!!!

Äntligen! Äntligen! Äntligen!

Dagarna är längre än nätterna nu! Snacka om att jag har saknat solen och ljuset! Jag känner riktigt hur humöret vänds till det positiva, energin flödar och deppigheten tynar bort! Detta är verkligen en dag att fira, släng dig i väggen midsommar! Tur att man har 14 starköl på kylning!

Käkade lunchbuffé idag på en asiatisk restaurang. Första rundan med tallriken kändes lite "jaha", det gamla vanliga på kinesrestauranger med strimlad biff och strimlad kyckling (det trista friterade hoppar jag alltid över). I andra rundan hade de slängt fram ryggbiffar! Bara att frossa! Och skumma jättestora asiatiska svampar. Så där satt man bland statyetter av kvinnliga boddisatvor som visade brösten och tryckte i sig rejäla köttbitar av nöt! Fuck Govinda! Nu öppnar jag en kyld öl, haha! =P

3 kommentarer:

Caligula sa...

JAG käkade biffar alltså, inte statyetterna ;9

Muminen sa...

Akta dig för att dra i dig alla fjorton samma kväll, min vän. ;)

[och kom ihåg att du brukar stoppa plånboken i fickan när du letar efter den] ;)

Caligula sa...

Haha, ska inte ut ikväll ändå! Kollar på DVD-konserter med band jag ska se i sommar och får igång folk på boarden med en tråd om överskattade band istället! Men tack min vän, plånböcker och utgång är en hemsk kombination... ;-P